איך ייראה היומיום שלכם בתפקיד?
- התנהלות מול ספקים, קבלת הצעות מחיר והשוואות מחירים, טיפול בחשבוניות, הכנת דוחות תקופתיים.
- מתן מענה לעובדי החברה, טיפול בציוד ורכש עבור עובדים חדשים וסיומי העסקה, הזמנת ציוד למטבח
- עבודה על מערכת SAP
- דיווח לאחראית תפעול ורכש
- משרה מלאה, ימי ראשון עד חמישי עם גמישות לימים קצרים/ארוכים
מה חשוב לנו?
- ניסיון בתפקיד דומה הכולל אדמיניסטרציה / רכש / הנה"ח – חובה
- היכרות עם תוכנות האופיס ובפרט Excel (לפחות נוסחאות בסיסיות) – חובה
- ניסיון בעבודה עם SAP – יתרון
צריך שתביאו אתכם גם...
- תודעת שירות גבוהה
- מוטיבציה ומסירות
- תשומת לב לפרטים
- יחסי אנוש טובים