בואו לקחת חלק מרכזי בתפעול תהליכי אשראי ומשכנתאות בחברה דינמית וצומחת!
במסגרת התפקיד:
- תפעול אדמיניסטרטיבי של תהליכי האשראי בחברה.
- קליטת בקשות חדשות: הזנת נתונים, מעקב ובקרה במערכות מתקדמות.
- תפעול תיקי אשראי: קשר עם לווים, גבייה, ותיאום עם יועצים חיצוניים.
מה תקבלו אצלנו?
- עבודה מגוונת ומאתגרת בסביבה מקצועית ותומכת.
- שעות עבודה נוחות (08:00-17:00) עם גמישות בשעות ואפשרות לימים קצרים וארוכים.
- מיקום: משרדים בשדרות פל ים, חיפה.
כפיפות ישירה לסמנכ"ל החברה – הזדמנות להשפיע וללמוד מהטובים ביותר!