רואטו מחוללת מהפכה בתחום ה- WealthTech ומספקת ליועצים פיננסיים כלים חדשניים כדי לעזור ללקוחות להשיג את מטרותיהם הפיננסיות.
אנו מחפשים Customer Experience Manager ליצירת חווית לקוח נעימה, הגברת מעורבות הלקוח ויצירת ערך.
למה רואטו?
זה לא רק תפקיד – את/ה תהיי/ה שחקן/ית מפתח בעיצוב ההחלטות הכספיות של מיליוני לקוחות, סיוע בהשגת מטרותיהם והבטחת עתיד הרצונות שלהם.
הגדרת התפקיד:
- פיתוח אסטרטגיות להבטחת אינטראקציה חלקה ובעלת ערך עם כל לקוח
- בניית תהליכים: הקמה ואופטימיזציה של תהליכי עבודה כדי לשפר את היעילות וחווית הלקוח
- הובלת מעורבות: ארגון וובינרים, סדנאות ואירועים במטרה ליצור אמון וקהילה
- שיתוף פעולה בין צוותים: תיאום בין צוותי מכירות, שירות, מוצר וטכנולוגיה לצורך חוויית לקוח מאוחדת
- יצירת תוכניות הדרכה להעצמת השימוש בכלים של רואטו ולהגברת ערכם
- שיפור מתמיד: איסוף משוב, ניתוח תובנות ושיפור חוויות הלקוח